html> A Moment in Time
♔beli baju sekola , kasut sekola , beg sekola , alat alat tulis , botol air !♔
Saturday | 10:00 AM | 0 love drops

naik juling berguling time nak carik barang barang back too school.. ye la saye masih budak sekola .. not like people 18 and above grrr..


firstly , pegi zulda masri  beli baju sekola , kain sekola , tudung sekola (yang penting tudung labuh saiz XL lagi).. perrhhh gila babeng arr ramai orang yela mana tak nya ZULDA MASRI nie famous kat seremban .. tak caye cube tanya budak budak yang duduk seremban !
naik malu gak ar time aku nak pilih memilih baju .. akhirnya beli jugak ..

secondly , pergi kedai kasut bee way (something la )
beli kasut sekola.. taon nie aku teringin dan berangan angan nak pakai kasut jenama WARRIOR .. mana taknye budak budak sekola aku asal bole semua nak pakai jenama tu ! naik jelez jugak la aku !


               
              tak de la bentuk nye macam nie 


thirdly, pergi GIANT sebab nak pergi beli alat tulis sekolah dengan botol air ( ishhh da besar pon nak botol air jugak ) tak malu .... hey ape aku heran bak kata budak budak cina botol air itu penting sebab air memberi kita oksigen dalam badan dan mencergaskan pemikiran .. kan darh berpidato aku !

so aku pown beli botol air nie !



tak ade makna aku botol air jenis nih !
adik aku punya la !
dan tak terhingin pown aku nak bawak botol air perggiii sekola nak diketawakan cubalah bawak !
yg atas hangat taik kucing jerrkkk

finishly , pergi beli alat tulis ... yea nie part yang aku suka ... asal bole semua pen aku nak beli ! BHAHAHAHAAHHHH
gelak tak ade makna ,




notes : perr gile panjang entri aku kali nie ! wowwwwsss suka
           nyah I LIKE .. YOU DONT LIKE ? WHAT I CARES ..

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥