html> A Moment in Time
♔berdebar debar jantung nak sambut tahun baru .. excited nak jumpa kawan kawan bukak skull nie .. PMR wait ME ok !?♔
Friday | 8:00 AM | 0 love drops

Alamak tak menyabar la nak tunggu kehadiran tahun baru 2011 @ Happy New Year 2011 .. walaupun sedih nak tinggalkan 2010 yang banyak kenangan nie .. taon ni azam aku :

1) nak ubah perangai yang teruk nak mampussss too..

2) nak solat 5 waktu sehari semalam

3) nak focus dalam kelas .. tak mo lagi gatal gatal .. macam 
    kena gigit dek nyamuk .. nak belajar no more lepak  
    lepak ,   ponteng kelas  , asyik pergi tandas .. dll

4) nak kurang kan berFACEBOOK , berTWITTER , berTV

5) nak dapatkan 9A's dalam PMR tak mo .. kecewa kan lagi
    my parents yang macam aku buat dalam UPSR dulu

SEMOGA AZAM TAHUN BARU 2011 AKU TERCAPAI .. ( AMIN )










                         =
                         =
                         =
                         =
                         =
                         =


Kawan - Kawan




zila ~ mulut kau perrrhh lancau gile tapi tetep best sukasuka gosip ngan ko excited but aku nak fukos tuk PMR la taon nie maybe kurang sikit kut nak bergosip gosip bebas nie



kak myra ~ akak tak de kan ? 2011 nie .. alamak sape la nak kasi saya coklat kinder bueno lagi ? sedey saya !



e-ein ~ perhhh pompuan ni memang sempoi gile tahap gaban la .. i like you much much .. suka time ko buat lawak


kerol myra ~ you are the best ever ever .. banyak kasi aku semagat dalam menghadapi ujian dan peperiksan .. terutama nak buat BAHASA ARAB .. thank you so much taw
ilysmmm <3


myra wahida ~ engkau la kawan baik aku dunia akhirat .. nanti dalam kelas kita duduk sama sama ehhh !
ko da janjikan kan ?


eqa ~ kalau mak aku jemput aku lambat dari sekolah .. mesti muka aku yang tercagak kat depan rumah kau .. pastu buat muka sepuluh sen .. kononya nak mintak belas kasihan .. last last ko kasi jugak aku masuk rumah banglow mewah ko too !
tu lah diantara salah satu faktor aku suka lepak rumah ko ..
makanan banyak gilegile kentang .. suka nyah taw !



group DUA ~ nie la group yang terlampau famous anymous dekat SDSA sampai kena anti dengan semua senior tak kira sekolah atau asrama.. yela kita orang baru je masuk tapi perangai mengalah senior selalu kena attack kalau ada perjumpaaan dorm .. tapi kita orang nie makin ditegur makin menjadi dan mengada gada dan mengedik gedik  .. tapi taon depan sure sure senior dan cikgu cikguu suka sebab ramai yang da pindah .. i dont like it so muchh


atyn jieha ~ ko comel do ! sumpa aku jelous sebab ramai gila kentang la suka kat kau .. BHAHAHAHAH .. tapi apa nak di katakan muka cibai aku nie sape la ha nak kan kan ?
sayang ko atyn jieha .. ermmm sumpa doh aku sedey sebab ko pindah .. sape yang nak teman aku keluar pergi TERMINAL 1 , PARKSON , JAYA JUSCO
semua tu lah ...

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


tunggu kan saya okk ! saya berjanji akan belajar bersungguh sungguh demi ko la sayunkk ku wahai PMR ..









Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥