html> A Moment in Time
♔aku jadi setiausaha ? macam bodoh ...♔
Friday | 8:21 AM | 0 love drops
memang bodo ** entah macam mana la aku bole jadi setiausaha dah la malas nak mamposs !

walaupun cita cita nak jadi ahli sastera dan menjadikan A.SAMAD SAID sebagai idola tak da makna aku rajin meyhhhh setakat baca komik RM 7.50 tuh rajin ta payah disuruh .. memang aku akan buat punya dont worry be happy ..

yang paling aku tak caya USTAZAH boleh lantik aku jadi ketua KEHARONIAN ? perhh gila apa ? buta apa ? dah la .. aku solat pun tak cukup , ngaji AL - Quran pun malas , buat kerja sekolah yang USTAZAH kasi pun malas ...   nak jugak dia lantik aku ?  ha ke apa nie ? ye lah USTAZAH sekolah aku ni banyak konspirasi ? ada je yang dia nak buat jeng jeng jeng ** pap pap pap nama dah tersenarai dekat HEM .. pastuh sure sure lah dengan bangganya masuk bilik HEM dengan muku tak bersalah ?

ye cikgu ? nape panggil saya ? saya buat salah ke ? mengikut azam baru tahun 2011 saya tak buat kesalahn lagi la .. tak silap kan kan kan ? ceh ceh cakap dengan HEM macam nie menciritla ko pompuan .. tak tahu malu buwekkk muntah  ...
memang aku tak tahu malu sebab aku dilahirkan memeng untuk mengebang , kipochi , dan bla bla bla ... janji aku tak suka senyum ..

entah aku nak story pe gi erk ..
aku lupa ! akuuuuuuu lupa lahhhhhhhh ...
hihi nak jadi macam najmi RAJA LAWAK MUSIM ke5 ...

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥