html> A Moment in Time
♔atyn jieha♔
Saturday | 7:46 AM | 0 love drops







atyn jieha walaupun ko gedik macam pantat ayam .. tapi best gila friend dengan kau ..
suka suka

even syukur gak arr dapat kenal dengan kau walaupun baru 3 tahun ... baik buruk perangai kau semua in MY HAND la ..
tak bole tipu punyer ..

ye memang ko ' budak nakal ' tapi entah ar susah doh aku nak ' benci ' kau .. susah sangat .. even sampai ustazah call mak aku cakap perangai aku berubah sebab kau .. kau hasut aku itu ini la dan bla bla bla ..

sedangkan memang aku sendiri yang nak .. nampak sangat aku ni BODOH .. tapi entah la wei ... susah nak cakap naik kelu tangan nak menaip ..

even kau dah pindah .. sekolah arrn skunk .. so semoga berbahagia ar weyh di SMK SRI AMPANGAN ..






 muka sedih ku ...


Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥