html> A Moment in Time
♔muda - hujan♔
Saturday | 9:25 AM | 0 love drops
Tamatlah zaman persekolahan
Masih dihantui memori
Waktu kecil waktu yang gemilang
Oh Tuhan ku tak mahu pergi


Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua tak akan membesar
Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua akan bersama selamanya


Tak lupa pelbagai peristiwa
Waktu pergi mengaji
Ponteng kerana ku macam tak biasa
Hoo..oo..


Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua tak akan membesar
Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua akan bersama selamanya








 


aku suka sangat lagu nih .. kiranya bole ganti la lagu sekolahaku .. ha.haks betul if time perhimpunan .. alala time kena nyanyi lagu sekolah sure aku nyanyi lagu nie  .. part yang syok nyek kawan kawan aku semua follow , nie yang aku sayang korunkkkk nie ....

lagu skull aku yang bikin aku lenguh kaki , bimbingan okestra lagi tauk ...






SMK DATO SHEIKH AHMAD


sekolah dato' sheikh ahmad
sekolah yang kami kasihi
mendidik anak bangsa malaysia
melahirkan insan yang seimbang dan harmonis.

...
sekolah dato' sheikh ahmad
sekolah yang tak dapat ku lupai
bekerja untuk bejasa
mengejar kecemerlangan di semua bidang !

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥