html> A Moment in Time
♔teringin nak pergi lagi ! tapi bila .. hari ape ? bulan ape ? tahun ape ? dan bla bla♔
Thursday | 2:44 AM | 0 love drops
makkah and madinah .. serious aku teringin sangat nak pergi lagi .. rindu gila tempat suci  tu ..

aku pergi umah last year .. lepas aku habis midyear exam ..

serious best gila memang kenagan yang tak dapat dilupakan .. OMG OMG OMG .. kau nie ofcourse doh pergi tempat suci .. takkan suka suka je nak lupa .. apatah lagi ada mamat handsome dan jambu dalam rombongan  tuhh .. grrr

aku pergi naik ustaz halim punya package .. package murah punya .. dalam RM 4k - RM 5k punya larrr ....

part sedih kat MADINAH aku tak dapat pun jejak MASJID NABAWI .. sebab tertentu arr .. but I FEEL MORE BETTER lepas sampai Makkah ..

mula , aku habiskan dulu aku punya yang wajib iatui bersaie dan tawaf .. dua dua 7 pusingan dan bertahalul lah kita .. k ..

dah siap apa yang wajib ...

hari hari yang seterusnya pergi la melawat unta .. muzium dan bla bla (sebab da lupa ) cerita dah basi la katakan hak.hakss


malas nak upload gambar lembabb .. tak suka berukband nihh nak UNIFI .. baru gempakkk

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥