html> A Moment in Time
♔al - fatihah .. kepada arwah HJ MD YUSOFF .. my luvly grandpa♔
Thursday | 10:02 PM | 0 love drops
after back from school ..

ayah : nanti balik terus tengok atuk .. takut tak sempat 
aku  : oke .. hrmm atuk da nazak sangat keh ?
ayah : entah .. abah tak tau nak cakap .. kita berserah pada takdir .. ajal dan maut di tangan tuhan ...
aku  : okeh .. (sambil menangis )

masuk rumah ...
depan pintu 

@ atuk terlantar sakit kat atas tilam bujang yang dipunyai oleh aku ..
@ doktor datang kata nadi kat tangan dah tak dapat dikesan .. hanya tinggal nadi kat tang tenggkuk
     itupun lemah ... bahagian kaki dah sejuk ..
@ akhirnya , atuk menghembus nafas terakhir ... dengan mudah sekali .. hanya sekali tarik sahaja ...


aku bersyukur sebab aku sempat melihat atuk buat kali terakhir ...
aku sedih sangat lepas nie time aku baut homework .. tiada lagi ucapan ucapan ...
di hari raya tiada lagi tawa mesra , tiada lagi aiskrim soda , no more ais krim and NO MORE RM 10 

@ atuk selamat disemadikan tempat pada pukul 11.00 malam pada  hari yang sama iaitu 17/2/201
@ my wan says to my mum and dad: alhamdulilah .. semua dah selesai .. esok kita pergi tengok atuk lagi ..
@ tahun nie raya tanpa atuk ..


ARWAH HAJI YUSOFF dalam kenangan ....





Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥