html> A Moment in Time
♔PAHAM TAK ?♔
Friday | 7:55 PM | 0 love drops
aduh saba betul aku degn kau ni , 
keangkuhan ketakburan ke ape lagy ?
haha org lain memg takde barang barang mhal macm kau , tak mampu lah kate kan kan ?
perlu ke menunjuk ?
dalm istilah grand nye , Show off perlu ?
tuihh aku dah lame jugak diam , memg aku tak mampu jadi mcm kau , 
baju berjenama 
seluar baggy baggy mahal diimport dary luar negara katanyaa 
haaaaaa kesa pulak aku kan ?
perfume wangi wangi mahal bak kate kau PARIS HILTON punyaa ,
ape lahh tolong lah weh .
Islam tidak menggalakkan umatnya berwangi wangian kerana boleh menaikkan nafsu syahwat .
kankn?
kot kau ISLAM lahh .
haha 
rambut nak MERAH 
handal betul .
lepastu cakap , sembahyang tak tinggal , apa ini ?
haihhh
stokin mahal , pergi jogging pon pakai NIKE ADIDAS semua , kalau kua town tanak lagi maut pulak dress up .
aku rase kau nak pergy TERM aje , bukan pavi pon ,
heboh degn style kau ,
geli makkk :P
kawan sume nak maut , 
nak yang kaya 
ade kereta 
ade BF handsome handsome
tanak pulak yang nerd kan ?
memilih
esok lusa masuk kubur sama ajelahh .
takde Tuhan nak judge kau lawa ke ape .
itu aku boleh saba lagy .
mulut kau tu pulakkkk .
puihhhh
memg aku tak seALIM org yang bertudung , 
bersekolah di sekolah agama 
mak bapak ustad dan ustazah semua 
tapi , 
aku sedar aku ISLAM dan aku reti pilih mana baik mana burukk .
kau bagaimana ?
aku taknak jadi seTAKBUR kau 
menunjuk sana sini .
memg sekrg kau berada di atas , 
tapi satu hari nanty kau akan jatuh jugkkk . 
no one perfect :)
memg kau kaya 
tapi kau takde AGAMA 
kau takde HARGA DIRI 
and last ,
kau takde LIFE :)
kau dalm mimpi kau ,
sedg seronok bermimpi ,
bersaing saing degn buda HOT HOT ,
kan kan ?
bangun cepat sikit , 
nak kau sedar wehhh .
dah bangun , selawat byak byak 
amik wudhuk 
bukak kan pintu hati kau tuu :)
Renung renung kan dan selamat beramal -_- 

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥