html> A Moment in Time
♔AF TANIAH KEPADA HAZAMA , LENA , AZRI , FINA .. ERUL TIADA♔
Saturday | 9:22 AM | 0 love drops






MARI BERJAYA DI AKADEMI FANTASIA .....


Hari nie aku tak tengok pun AF sebab hotel yang aku duduk nie tak da channel astro ria tapi star movie tuh adalah !
BHHAAAAAAAA , 
then aku pun excited lah tunggu tweet PAK NIL siapa yang keluar !
lastly tahulah bahawa Annyeonghaseyo  tiada lagi di AKADEMI FANTASIA pada minggu hadapan ,











=

=

=

=

=

=

=

=














ERUL 


                                                          nie dia abang Annyeonghaseyo kita ! 
  



sedih ERUL  keluar ha.haaaa tak sangka , ingatkan LEENA atau AZRI  








=
=
=
=
=
=














HAZAMA 





kawwwtimmmmm abisss 



HAZAMA pun best jugak suka - suka BHAHAAAAAAAA
(meroyan)
aku ingat final ni aku nak support hazama lah weyh !
syok sikit KAWTIMMMMM 







FINA



sassuuuuuu


time konsert minggu 3 ( tak silap )

aku malas nak support FINA sebab sure sure dia JUARA tahun ni (aku rasa lah )
serious bagi aku tak sy0k sokong orang yang sure sure juara nih ! 
sebab tak FEEL ..








AZRI 





aku tak minat langsung dengan AZRI , sorry lah der
kalau ayah aku tuh confirm minat KAU punya !











LENA



AKU TAK MINAT LENA
(kepada pminat lena sorry)
keterlaluan doh aku nih 
bukan apa tu menunjukan yang aku nih jujur 
BWEEKKK 
sebernarnya bagi aku LENA yang patut keluar bukan ERUL 
not FAIR =)
jangan kata AKU tak undi okeyh 




p/s : tahun depan af sudah tiada ! 







Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥