html> A Moment in Time
♔GADUH DENGAN PARENTS♔
Tuesday | 3:05 AM | 0 love drops
tadi aku baru jeh gaduh dengan babah dan mama aku !
ISSHHHH buat sakit hati jeh doh , bukan aku buat ape pun , benda tu je kut small matter in the world !

nak tahu aku gaduh pasal ape

meh sini aku cerita , dekat la sikit , sikit jeh jangan lebih - lebih  kang batal air sembahyang aku !

=

=

=

=


yela gaduh pasal piala fa sape yang menang ? amacam hal kecik kan ,

aku : bah , abah rasa sape menang piala fa ? sure ganu punya

babah : tak de maknanya ganu memang , kelantan mesti WINNER 

aku : tak ganu menang ! ma , ma rasa sape menang ?

mama : mama tak kisah pun !

 (lagi sakit hati aku)

aku :  bah , abah kan ank ganu so sokong la ganu ! macam tyra nie =)

babah : suka hati lah ! nak sokong mana , dah pergi belajar sibuk pasal bola ! PMR tak keluar periksa sape          memang piala FA ! dah , ha lagi satu percubaan dah dekat kan ? kalau percubaan hancur , siap kau !

aku : yela !

dalam hati aku ( alahai tanya je kut tu pun nak marah )







Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥