html> A Moment in Time
♔happy bufday KAWAN =D♔
Saturday | 7:32 AM | 0 love drops
KHAIRIANI dan ECAI FAIRUZ <3

korang happy bezday , korang dah tua tak macam aku muda lagi HAHA . serious best gilak arhhh nak kawan dengan korang ! mesti korang cakap aku tipu kan ? yelah okey aku faham .

khairiani

aku baru je kenal dengan minah ni , dia baru pindah dekat school aku tuh . dia datang dari indonesia . aku jelez dengan dia sebab dia pandai arab .. arab dia kalau tak 90 memang tak sah . tak macam aku nak cecah 80 pun susah ! ishhh nampak sangat BODOH kan ? HEHE

ecai fairuz

aku dah lama kenal dengan dia , best meyh kawan dengan minah rock nie , yang paling aku suka dengan dia ni tang suara dia . wowwwwwwwwwww rock bhaii kalah ella .. HAHA ..

                                                                           



                                                                             





  kami kawan 



khairiani < mata awak bulat >



kami sentiasa ceria , senyum itu sedekah






 khairiani , aku panggil dia khai jeh
                                                     






nama betul dia sebenarnya kerol miera < tuh pun di shortkan >


CAPITAL Z MANA KAU TAK ONLINE RINDU KAU TAUK ,

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥