html> A Moment in Time
♔3 hari asyik pergi open house je !♔
Saturday | 7:56 AM | 0 love drops
tadi pergi open house rumah datuk kamarulzaman sebab dia pengetua mama aku :) then bersebelahan rumah dia tu rumah mak cik aku camtulah ? mak aku cerita , sebab ada kena mengena dengan wan aku ... dia pun datuk dan datin juga .. rumah dia besar gilaaa , pastu ada akuarium yang cantik sangat .. ada ikan nemo and the geng macam dalam cerita NEMO tu ! aku nak upload pic tapi .. pic tu adik aku yang tangkap so dia gegar la .. HEHE aku segan tadi nak tangkap gambar HAHA .. dapat duit raya 10 ringgit . pe arhh pempuan nie 10 ringgit pun nak kecoh .. so kau ingat ada aku kisah ke HA ?








muka lepas balik open house ? mata aku ...




peace friendd



my name : IKIE TYRA , no more KFZ but i want adif idham








Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥