html> A Moment in Time
♔web cam di sekolah .♔
Thursday | 6:42 AM | 0 love drops
hari nie aku bawak lappy pergi sekolah , sebab nak amik gambar dari camera zila . alah gambar pasal hari usahawan di sekolah aku , aku tak bawa camera sebab mak aku guna untuk sekolah dia ! ada ape jamuan hari raya lah katakan ! 










saya bersama khairiani dan mieraa




muka budak sakit , tapi sakit ape lu fikir la sendiri NABIL



miera mata tak bole besar lagi ke ?




gigi masing masing buat malu je ! putih berseri la katakan




time nie zila enterframe tulah gambar miera tak nampak sangat 



tu dia lapisan lemak kat dagu gila banyak . dia suruh diet 



miera HAHA , buat ape lah tu ?





hidung aku kembang , kau hado ?



senyum rafeeq 



loser !

















































Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥