html> A Moment in Time
♔aktiviti budak form 3 selepas pmr , apa lagi kalau bukan tangkap gambar :)♔
Friday | 8:56 AM | 0 love drops
aku suka aktiviti nie , gila la kau tak suka .. penuh kan albums dekat FB sebanyak mungkin ..




hari pertama :
1)  " makss bawak camera ke sch "


hari kedua :
2) " kawan-2 saya punya gambar jeh "


hari ketiga
3) " kawan-2 aku yang omey-2 kau hado ?'


hari keempat
4) " makss lupa bawak camera pergi sekolah la , tengok gambar makss je lah keyh :) "


sumpah mesti penuh wall korang dengan .. gambar semua tukan ? setakat suruh tengok gambar jeh bole tahan lagi nie tak ada dengan muka tak tahu malu .. siap suruh "kalau rasa lawa aka lawak sila lah like "
ow , no ! bagi aku like status org nie .. mesti dari mata jatuh ke hati ke aku yg silap HA ?














* aku tak dapat pergi tengok bola dekat stadium , banyak boringg woo 

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥