html> A Moment in Time
♔nothing .♔
Friday | 10:55 AM | 0 love drops
harituh , parents aku tinggal kan aku sorang sorang dekat rumah .sian aku . sebenarnya aku yang tak nak ikut . haha 
pagi tuh aku lapar gila so . dengan bangga aku masuk dapur masak . aku masak maggi  . maggi aku tak jadi kurang air . so makan maggi kering je lah . haha korang pernah masak maggi tak jadi ? nampak sangat aku jarang masuk dapur . macam mana nak masuk masterchef . 


jom tengok maggi kurang air aku .





maggi aku ada sotong .


maggi aku ada meatball


aku tak reti masak . macam korang heran pulak kan . so ada aku kisah ?



p/s : ecaifairuz kalau kau baca jangan gelak kan aku . hari tu aku gelak kan kau tak reti masak maggi .

Hearts, ikeytyraa

♥ Past / Future ♥